Băuturile calde previn răceala
Băuturile calde, în special ceaiurile de măr şi de coacăze negre, băute în perioada iernii, previn apariţia unei răceli, menţionează cercetătorii de la Universitatea Cardiff. Oamenii de ştiinţă susţin că milioane de indivizi răcesc, în fiecare an, mai ales în timpul sezonului rece.
O simplă băutură caldă de fructe creează organismului o barieră împotriva virusurilor care duc la apariţia răcelii, sau chiar a gripei, precizează specialiştii. Totodată, ceaiurile creează şi o mai bună rezistenţă a corpului în faţa frigului, pentru că, odată ajuns în stomac, lichidul cald este transmis întregului corp, se arată în studiu. „Rezultatele cercetării ne-au surprins chiar şi pe noi. Unde mai pui că o cană de ceai cald este accesibilă oricui, atât pentru că nu costă mai nimic, dar şi pentru că poate fi găsit la orice colţ de stradă”, spune profesorul doctor Ron Eccles, directorul Universităţii Cardiff, coordonatorul studiului.
În urma rezultatelor acestui studiu, specialiştii recomandă indivizilor să consume cel puţin o cană de ceai cald pe zi, pentru că este mult mai uşor să previi, chiar şi o simplă răceală, decât să tratezi.
Citeste si alte stiri:
- Postul poate provoca malnutriţie proteică
- Ciupercile reduc riscul de cancer mamar şi de infarct
- Părul strâns în coc poate duce la chelirea parţială
- Criza medicamentelor - Distribuitorii au sistat livrările în farmacii şi spitale
- Majoritatea româncelor fac sex înainte de 18 ani
- Anticoncepţionalele, trei injecţii pentru un an de protecţie
- Studenţii de la medicină, predispuşi la depresii
- Grăsimile animale nu sunt dăunătoare!
- Gălbenuşul de ou, cel mai bun balsam de păr
- Ce stii despre viata sexuala a copilului tau?