Femeile gravide care beau cafea pot naşte copii subponderali
Femeile însărcinate care beau mai mult de două ceşti de cafea pe zi pot naşte copii subponderali şi slab dezvoltaţi, susţin cercetătorii britanici. Medicii precizează că femeile gravide trebuie să evite orice produs care conţine cofeină, pentru că aceasta, în cantităţi mari, poate duce şi la avort. Mai mult, specialiştii menţionează că băuturile energizante, ciocolata caldă, cafeaua şi sucurile care conţin cofeină au un efect negativ asupra embrionului, care se poate naşte cu malformaţii care duc la moartea bebeluşului. Pentru a evita astfel de neplăceri, cercetătorii sfătuiesc viitoarele mame să bea zilnic cel mult 300 de miligrame de cafea. Pentru a ajunge la aceste concluzii, specialiştii au supravegheat pe timpul sarcinii 2.500 de femei, pe care le-a întrebat câtă cafea consumă zilnic.
După venirea pe lume, cercetătorii au observat că bebeluşii născuţi de o mamă băutoare de cafea erau slab dezvoltaţi, comparativ cu ceilalţi. Acest studiu a apărut la scurt timp după o altă cercetare în care era menţionat faptul că femeile care beau cafea au şanse să nască un copil mult mai inteligent.
Citeste si alte stiri:
- Criza medicamentelor - Distribuitorii au sistat livrările în farmacii şi spitale
- Oamenii care au animale de companie, mai puţin vulnerabili în faţa cancerului
- În sezonul rece încep tratamentele de reîntinerire
- Uitucii au creierul mic
- Femeile pot rămâne însărcinate imediat ce au renunţat la contracepţie
- Acupunctura, în pachetul decontat de Casa de Asigurări
- Săpunurile grase şi laptele hidratant, recomandate în sezonul rece
- Mâinile femeilor conţin cei mai mulţi microbi
- Dimensiunea penisului se citeşte în degete
- Un bolnav de gripă „consumă” 2.000 de euro